Bora Akkaş | Bora Akkaş Fan Sitesi

Misafir


 
Kayıt OlAnasayfaTakvimSSSAramaGiriş yap

Paylaş | 
 

 Trendy Röportaj

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
JT__81
Star Üye

Star Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 07/10/09
Mesaj Sayısı : 1069
Yaş : 27
Nerden : ßilinMiyo xD
Durumunuz : iLGiNç

MesajKonu: Trendy Röportaj   Çarş. Kas. 11, 2009 10:55 pm

Daha önce kamera karşısında bir deneyimin oldu mu?

1999 yılında şehir tiyatrolarının sınavına girdim. Sınavı kazandım. Orada normalde 2 ya da 3 yıllık eğitim veriyorlar. Ama ben sınıfta kalarak orada 4 yıllık eğitim aldım. 6 yılda şehir tiyatrolarının çeşitli oyunlarında oynadım. 2000 yılında ise ''Gönlümde Köşk Olmasa'' isimli bir sinema filminde oynadım ve Antalya Altın Portakal Film Festivali'nde Umut Veren Genç Oyuncu ödülünü aldım. Bunların dışında birkaç sinema ve dizi projesinde daha yer aldım. En son oynadığım film ''Adabı Muaşeret''.

''Geniş Aile''ye girişin nasıl oldu?

Yönetmenimiz Ömer Uğur'la daha önce de bir projede çalışmıştık. Ben onunla çalışmayı çok istiyordum. Benim için uygun bir rol olduğunu söyledi ve ben de projeyi çok beğendim. Dizi olarak ağırlığımın en fazla olduğu proje olacaktı. Bu beni çok heycanlandırdı ve bu şekilde diziye başladım.

Kaç yaşındasın?

19 yaşındayım.

Okulla birlikte nasıl yürüteceksin?

Zaten şimdiye kadar da hiç yürütemedim. Bu sene lisede son yılım. İyi bir üniversiteye gitmeyi planlıyorum. 1 yıl sınıf tekrarı yaptım, ben liseye başlarkende liseler 4 yıl oldu. Yani her şey bana patladı. Ama bu yıl çok sorun olmayacak.

Liseden sonra neler yapmayı planlıyorsun?

En büyük amacım konservatuvara girmek. Tiyatrodab çok zevk alıyorum. Bunun için de eğitimin çok önemli olduğunu düşünüyorum.

Bu dizi sana neler kattı?

Bu projede, kendimi çok şanslı görüyorum. Kamera önü ve kamera arkasındaki kişiler daha önce gördüğüm kişilere göre çok daha istekli ve hevesli. Çok pratik çalışıyorlar. Ben de onlardan çok şey öğreniyorum. Zaten oyunculuk tecrübe işi. Bana yol gösteren bir çok değerli insan var ben de onların sözünü dinliyorum.

Seni oyunculuğa yönlendiren neler oldu?

Ben 5'inci sınıftaydım. Nazım Hikmet Kuvay-i Milliye oynuyorduk. Metin Zakoğlu da benim tiyatrodaki yönetmenimdi. Bana ''Sen çok yeteneklisin. Şehir tiyatrolarının sınavına gir'' dedi. Orada aldığım eğitim, benim sosyal hayatımı ve her şeye bakış açımı değiştirdi. Boş çocuktan bir anda, amaç sahibi ve emelleri olan bir çocuk ortaya çıktı. Büyüme çağımı çok güzel etkiledi. Arkadaş seçimlerimde ve paylaşımlarımda çok güzel etkisi oldu. Onun dışında sahnede oyun oynamak çok güzel birşey. Beni hep heycanlandırır. Kendi rolüm dışında herkesin repliklerini ezberlerim. Hala çok sevdiğimi hissederek devam ediyorum.

Bu konuyla ilgili hayallerin neler?

Çalışmak bir yerlere gelmek istiyorum. Ama bunu doğru projelerle yapmak istiyorum. Şimdiye kadar sadece maddi anlamda ihtiyaç duyduğum için katıldığım projeler oldu. Çünkü çok zengin bir aileden gelmiyorum ve paraya ihtiyaç duyduğum zamanlar oldu. Aslında tercih etmeyeceğim bir projeyi tercih etmek zorunda kaldım. Oyunculuk anlamında gelmek istediğim nokta; hayat standartımı oturtup, doğru bulduğum işleri seçebilmek. İnsanların bana ''Bravo'' dediği noktaya gelmek istiyorum.

Bu dizi sayesinde seni tanımaya başladık. Yolda yürürken yolunu kesenler oluyor mu ?

Evet oluyor. Beğenilmek çok güzel bir duygu. Bazen yolda birkaç kişi yaşadığım hayatı çok farklı görüp kıskançlık yapabiliyor. Böyle olunca kötüde davrananlar oluyor. Bunların dışında beğenen insanların gelip sizinle konuşması çok güzel. Bu benim işimin meyvesi oluyor. Böyle durumlarda çok mutlu oluyorum.

Bu popülarite seni etkiledi mi?

Bana iyi bir enerji veriyor. Olumsuz anlamda ise çok etkilenmiyorum. Sadece bazen çok rahat olamıyorsunuz.

Canlandırdığın karakteri kızlar çok sevdi. Hayranlarının artıyor olması kız arkadaşını rahatsız ediyor mu ?

Tabi haklı olarak bu durumdan çok hoşlanmıyorç Aynı durumu ben de yaşasam ben de hoşlanmıyabilirdim.

Kız arkadaşınla ilgili seni etkileyen neydi?

Kadın ve erkek ilişkilerinde en önemli şeyin; bir şeyleri paylaşabilmek olduğunu düşünüyorum. Aynı zamanda o benim en yakın arkadaşımda. Onunla bir çok seyi paylaşıyoruz ve çok fazla ortak noktamız var. O da grafik okuyor yani sanatın bir bölümüyle uğraşıyor. Ben güzelliğide çok önemserim. Benim sevgilim çok güzel bir kız. Hem kişisel, hemde fiziksel özellikleri beni çok etkiledi. Bu da çok büyük bir şans. Kız arkadaşım bütün bu özellikleriyle benim karşıma çıktı.

En beğendiğin özelliğin nedir?

İstediğim şeyin olmasını çok istiyorum ve olmadığı zaman karşımdakine kötü davranıyorum. Ben ne istiyorsam o omalı diye düşünüyorum. Ama bu özelliğimi yavaş yavaş yenmeye başladım.

Set dışında bir günün nasıl geçiyor?

Şehir Tiyatrolarının Çoçuk Genç Eğitiminde asistanlık yapıyorum. Onun dışında tiyatro ve sinema izlemeye gidiyorum. Alışveriş yapıyorum. Evde oturmayı çok seviyorum. Onun dışında Dünya'yı dolaşmak istiyorum ama ona da vaktim yok.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mtv.com.tr/
mj
Vip Üye

Vip Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 13/09/09
Mesaj Sayısı : 955
Yaş : 23
Nerden : ...
Durumunuz : ...

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Çarş. Kas. 11, 2009 11:33 pm

bu sayısında bora akkaş'ın posterini vermişler..ama alamadm.bayilerde hala var mı bilmiorm..bilen var mı yada alan??
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mjturklover.com
JT__81
Star Üye

Star Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 07/10/09
Mesaj Sayısı : 1069
Yaş : 27
Nerden : ßilinMiyo xD
Durumunuz : iLGiNç

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Çarş. Kas. 11, 2009 11:38 pm

yha bnde yeni öğrendim ama çoktan bitimiş ekimin son haftasıymış yha =(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mtv.com.tr/
mj
Vip Üye

Vip Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 13/09/09
Mesaj Sayısı : 955
Yaş : 23
Nerden : ...
Durumunuz : ...

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Çarş. Kas. 11, 2009 11:57 pm

öf kahretsn..yine böle dergiler boranın posterini verirse bana haber et!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mjturklover.com
JT__81
Star Üye

Star Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 07/10/09
Mesaj Sayısı : 1069
Yaş : 27
Nerden : ßilinMiyo xD
Durumunuz : iLGiNç

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Perş. Kas. 12, 2009 12:02 am

tamma cnm merak etme =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mtv.com.tr/
mj
Vip Üye

Vip Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 13/09/09
Mesaj Sayısı : 955
Yaş : 23
Nerden : ...
Durumunuz : ...

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Perş. Kas. 12, 2009 12:13 am

Ben güzelliğide çok önemserim. Benim sevgilim çok güzel bir kız. (vay bee!!!)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mjturklover.com
JT__81
Star Üye

Star Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 07/10/09
Mesaj Sayısı : 1069
Yaş : 27
Nerden : ßilinMiyo xD
Durumunuz : iLGiNç

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Perş. Kas. 12, 2009 12:20 am

kim önesemez ki =) yani hani diyolar yha yok işte iç güzelliği olsun yeter koca bi yalan =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mtv.com.tr/
elif2
Isınan Üye

Isınan Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 05/10/09
Mesaj Sayısı : 111
Yaş : 21
Nerden : istanbul
Durumunuz : ilişkisi yok

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Perş. Kas. 12, 2009 7:11 pm

Bu röpörtajı bizimle paylaştığın için saol arkadaşım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BoraciBegüm
Katılımcı Üye

Katılımcı Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 01/10/09
Mesaj Sayısı : 280
Yaş : 22
Nerden : Norwayy, gurbet ellerdeyim lan :(
Durumunuz : Lanet olsun icimdeki Bora sevgisinee x- D

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Perş. Kas. 12, 2009 10:18 pm

Bora'min Trendy dergisinde oldugunu biliyordum, ama Türkiyede olmadigim icin alamadim tabi

röportaj icin saol cnm Very Happy

Buarada kiz arkadasini bukadar cok sevmesi cok güzel, ama insan isteristemez kiskaniyo ya Üzgün

Kiz cok sansli, nediyim..
Sansima tükürem ya
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
JT__81
Star Üye

Star Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 07/10/09
Mesaj Sayısı : 1069
Yaş : 27
Nerden : ßilinMiyo xD
Durumunuz : iLGiNç

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Cuma Kas. 13, 2009 5:03 am

bişey değil nedemek =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mtv.com.tr/
Gizosh"
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 14/11/09
Mesaj Sayısı : 22
Yaş : 21
Nerden : fethiye
Durumunuz : what

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   C.tesi Kas. 14, 2009 12:45 am

benden 8 gün önce doğmuşSmile payLaşım içinde saqoL
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
JT__81
Star Üye

Star Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 07/10/09
Mesaj Sayısı : 1069
Yaş : 27
Nerden : ßilinMiyo xD
Durumunuz : iLGiNç

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   C.tesi Kas. 14, 2009 4:13 am

bişeu değil =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mtv.com.tr/
aNqéLic
Erişilmez Üye

Erişilmez Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 04/09/09
Mesaj Sayısı : 1770
Yaş : 23
Nerden : İsTnßuuL
Durumunuz : Çoook Piiis Aşııık <3

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   C.tesi Kas. 14, 2009 9:55 pm

saoL cnm =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
JT__81
Star Üye

Star Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 07/10/09
Mesaj Sayısı : 1069
Yaş : 27
Nerden : ßilinMiyo xD
Durumunuz : iLGiNç

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   C.tesi Kas. 14, 2009 10:41 pm

bişey değil cnm =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mtv.com.tr/
mj
Vip Üye

Vip Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 13/09/09
Mesaj Sayısı : 955
Yaş : 23
Nerden : ...
Durumunuz : ...

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Paz Kas. 15, 2009 12:26 am

JT__81 demiş ki:
kim önesemez ki =) yani hani diyolar yha yok işte iç güzelliği olsun yeter koca bi yalan =)

evt koca bi yalan kahretsn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mjturklover.com
JT__81
Star Üye

Star Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 07/10/09
Mesaj Sayısı : 1069
Yaş : 27
Nerden : ßilinMiyo xD
Durumunuz : iLGiNç

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Paz Kas. 15, 2009 12:52 am

mj demiş ki:
JT__81 demiş ki:
kim önesemez ki =) yani hani diyolar yha yok işte iç güzelliği olsun yeter koca bi yalan =)

evt koca bi yalan kahretsn
ama bna göre hala iç güzellik cidden
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mtv.com.tr/
simariq_rapci
Süper Üye

Süper Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 01/11/09
Mesaj Sayısı : 485
Yaş : 24
Nerden : Rap^n derinlikleri
Durumunuz : Delüüüüü xD

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Paz Kas. 15, 2009 2:42 am

bn almıştm qalba bunu ama tam olrk böle diildi bnmki saol pylşm için
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
JT__81
Star Üye

Star Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 07/10/09
Mesaj Sayısı : 1069
Yaş : 27
Nerden : ßilinMiyo xD
Durumunuz : iLGiNç

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Paz Kas. 15, 2009 4:36 am

bişey değil =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mtv.com.tr/
FundaroB
Katılımcı Üye

Katılımcı Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 20/11/09
Mesaj Sayısı : 183
Yaş : 22
Nerden : İstanbul
Durumunuz : Bora Akkaş '''

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Paz Kas. 22, 2009 1:05 am

çok tatlı yaa Üzgün
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
JT__81
Star Üye

Star Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 07/10/09
Mesaj Sayısı : 1069
Yaş : 27
Nerden : ßilinMiyo xD
Durumunuz : iLGiNç

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Paz Kas. 22, 2009 2:34 am

isan bi saol der yha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mtv.com.tr/
Bora*M.ystery
Süper Üye

Süper Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 17/11/09
Mesaj Sayısı : 451
Yaş : 23
Nerden : Eskişehir
Durumunuz : Sokakta yürürken parmakların kasılmasıyla mesaj yazamama mevsimi.

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Paz Kas. 22, 2009 10:30 pm

PayLaşım için teşekkürLer.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
JT__81
Star Üye

Star Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 07/10/09
Mesaj Sayısı : 1069
Yaş : 27
Nerden : ßilinMiyo xD
Durumunuz : iLGiNç

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Paz Kas. 22, 2009 10:35 pm

bişey değil =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mtv.com.tr/
PaTRocq
Katılımcı Üye

Katılımcı Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 27/12/09
Mesaj Sayısı : 141
Yaş : 21
Nerden : Taaa UnuTTum Yha
Durumunuz : KöTü

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Paz Ara. 27, 2009 7:10 pm

p.için TşkLeR
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://denizyildizi-1.easyforumlive.com/
MeLeNq cuLLéN
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kayıt Tarihi : 15/01/10
Mesaj Sayısı : 15
Yaş : 23
Nerden : İzmir
Durumunuz : EdwaRd cuLLen

MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   Cuma Ocak 15, 2010 4:32 am

PayLasm icin saoL. (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ardakuralfan.yetkinforum.com
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Trendy Röportaj   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Trendy Röportaj
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Norm Ender RöportaJ
» Ender Röportaj
» Stern Dergisi Ropörtajı
» TripKolic Ropörtaj

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bora Akkaş | Bora Akkaş Fan Sitesi :: .:: Bora Akkaş ::. :: Bora Akkaş Biyografi-
Buraya geçin: